luni, 22 mai 2017

“TOTUL E RELATIV” – TEATRUL “NOTTARA” (Sala “HORIA LOVINESCU”)

OFERTĂ PENTRU O SEARĂ PLĂCUTĂ

         Marele Public trăiește o realitate frământată de numeroase probleme care îi provoacă nemulțumiri și are nevoie să evadeze măcar pentru două ceasuri urmărind un spectacol. Teatrul “Nottara” aflat pe principalul bulevard al Capitalei, îi oferă acest prilej printr-o comedie bulevardieră de succes internațional, “Totul e relativ” de Alan Ayckbourn în cadrul proiectului “Regizori mari pe Bulevard”. Sir Alan Ayckbourn, înnobilat de regina Elisabeta a II-a pentru contribuția adusă la dezvoltarea teatrului britanic, se lansează în 1967 cu această piesă, tradusă și jucată pe numeroase scene ale lumii. 

“Totul e relativ” este o explozivă comedie de situații în jurul a patru personaje, cu o acțiune marcată de suspans și o replică abil mânuită în situațiile conflictuale pentru a provoca râsul. Traducerea textului de către o tânără actriță apreciată, Irina Velcescu, speculează cu pricepere dublul sens al replicii. Regizorul Felix Alexa își pune amprenta personalității sale cunoscute asupra piesei și propune un spectacol încântător. Urmărește atent să evidențieze și substratul scrierii ce are corespondență și în realitatea noastră. Colaborează pentru a da imagine scenică viziunii regizorale cu scenografa Andrada Chiriac. Decorul său este viu colorat, funcțional și îmbracă atractiv spectacolul. Reușita imaginii generale a reprezentației se completează prin costumele create de Andrada Chiriac pe profilul personajelor.        
Ambalată plăcut, elegant și condusă regizoral cu pricepere, comedia bulevardieră transmite însă, direct buna dispoziție dorită de spectatori, firește, prin interpreții personajelor. Vârfurile de lance din “Totul e relativ” sunt Sheila (Catrinel Dumitrescu) și Philip (Constantin Cotimanis), cuplul de “părinți” care declanșează umorul diverselor situații. Catrinel Dumitrescu punctează inteligent replica, efectul fiind comic și dezvoltă excelent atitudinile aparent naivei Sheila în raport cu judecata interioară a personajului. Temperamental, încrâncenat și plin de ifosele unui om de afaceri este soțul Philip, minunat interpretat la nuanță de Constantin Cotimanis. Cei doi actori de excepție, dețin știința de a trata situațiile comice cu firescul trăirii unor stări dramatice.
        
Gabriel Răuță, un alt actor important al Teatrului “Nottara”, chiar dacă distribuirea sa în tânărul îndrăgostit Greg, nu este întru totul apropiată de personalitatea interpretului, reușește să prezinte cu fin umor încurcăturile în care este implicat personajul. Raluca Gheorghiu dă viață scenică lui Ginny cea îndrăgostită de Greg. Personajul este motorul încurcăturilor numeroase, iar interpreta le amplifică speculând farmecul personal. În scena de debut a reprezentației, ritmul însă, trenează prin încărcătura de expresii a agitatei relații dintre Ginny și Greg.
“Totul e relativ” rămâne un spectacol de calitate care va fi primit cu bucurie de publicul aflat mereu în căutarea bunei dispoziții. Acțiunea de care nu am pomenit mai nimic dezvoltă un suspans comic provocator pentru aplauzele meritate de interpreți.
         Teatrul “Nottara” a integrat această premieră sărbătoririi a 70 de ani de existență. Inspirata alegere a acestei piese, arată că teatrul de pe bulevardul Magheru, poate dezvolta cu succes un segment repertorial dedicat comediei bulevardiere, preferată a Marelui Public.

Dorim succes și bună inspirație Teatrului “Nottara” pentru a își consolida personalitatea câștigată în cei 70 de ani de activitate cu echipe de mari actori, valorificate de importanți regizori ai mișcării teatrale!

2 comentarii:

  1. In cronica filmului am citit ca este povestea unor tineri care se iubesc. Ei, bine, ce am vazut pe scena numai iubire nu era. Era suspiciune, neincredere, gelozie. Alesesem sa vad tocmai aceasta piesa cu gandul ca voi petrece cateva ore in care voi rade continuu. Nu a fost asa. Nu numai ca nu am ras, dar, la un moment dat, mi-a venit sa ma ridic si sa ies. Nu m-am ridicat sa plec din respect pentru actorii Catrinel Dumitrescu si Constantin Cotimanis. Regret ca am fost sa vad aceasta piesa.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt de argint de la Garman, m-am căsătorit acum 8 ani fără un copil, căutam cu disperare o soluție pentru că doctorul a spus că nu pot rămâne însărcinată, dar un prieten de-al meu m-a îndrumat către un jucător de vrăji numit Dr. White și i-a explicat problemele mele și mi-a promis că totul va fi bine cu mine în 12 zile, mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut perfect, am fost la spital pentru test și mi-au confirmat că sunt însărcinată cu o săptămână și acum am frumosul meu fiu și mai am o altă sarcină chiar acum, mulțumesc ție dr White, contactează-l pentru tot felul de soluții,

    1) dacă doriți să returnați Ex.
    2) dacă vrei vraja să rămâi însărcinată.
    3) dacă doriți să opriți avortul spontan.
    4) dacă vrei să fii iubit de cineva.
    5) vraja pentru a vindeca tot felul de boli sau boli.
    Si altii.
    el este cel mai bun și foarte adevărat. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere